Peruutusehdot ja takuu

Peruutusehdot

Nämä ehdot koskevat verkkokaupassamme tehtyjä ostoksia.

Oikeus peruuttaa sopimus

  • Sinulla on oikeus peruuttaa sopimus 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta ilman erityistä syytä.
  • Peruuttamisesta on ilmoitettava asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen [infosohvani@yritys.fi] tai puhelimitse numeroon [0407366653].
  • Peruutusoikeuden piiriin eivät kuulu:
    • Hygieniatuotteet (esim. tyynyt, patjat), joiden sinetti on rikottu.
    • Erityisesti asiakkaan toiveiden mukaisesti valmistetut, tilatut tai muokatut tuotteet.
    • Alennustuotteet, jotka on myyty erityisehdoin (esimerkiksi "ei palautusoikeutta").

Palautusehdot:

  • Tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa ja avaamattomassa pakkauksessa. Käytettyjä tai vahingoittuneita tuotteita ei hyväksytä palautettaviksi. Alennustuotteet eivät kuulu palautusoikeuden piiriin, ellei kyseessä ole tuotevirhe.

Palautukset ja kustannukset

  • Asiakas vastaa palautuskustannuksista, ellei kyseessä ole viallinen tuote tai muu virhe toimituksessa.
  • Hyvitykset suoritetaan 14 päivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta samalla maksutavalla, jolla tilaus tehtiin. Palautuskustannuksia ei palauteta.

Palautusohjeet:

  • Palauta tuote alkuperäisessä kunnossa ja pakkauksessa.
  • Liitä mukaan tilausnumero ja yhteystietosi.
  • Säilytä palautuskuitti, kunnes saat vahvistuksen hyvityksestä.

Reklamaatio ja takuu

Katso myös: [Tilaus- ja toimitusehdot]

Tarkista tuote vastaanotettaessa
Olet velvollinen tarkistamaan tuotteen heti sen vastaanottamisen yhteydessä. Mikäli huomaat tuotteessa tai pakkauksessa vaurioita, pyydä kuljettajaa laatimaan vahinkoilmoitus välittömästi. Tämän jälkeen tulee ottaa yhteys verkkokaupan asiakaspalveluun ennen tuotteen palauttamista tai takaisin luovuttamista kuljetusyhtiölle.

Ilmoitus reklamaatiosta
Jos olet vastaanottanut väärän, vaurioituneen tai virheellisen tuotteen, ilmoita siitä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 7 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Tämän ajanjakson jälkeen kyseisillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta.

Piilevät virheet ja takuu
Yrityksemme vastaa tuotteiden piilevistä virheistä kuluttajansuojalain 5:12 mukaisen yleisen virhesäännöksen mukaan. Lisäksi sovelletaan erillisiä takuuehtoja, jotka koskevat kuluttaja-asiakkaille suunnattuja tuotteita.

  • Reklamaatioprosessi:

    • Virheestä tulee ilmoittaa verkkokaupan asiakaspalveluun niin pian kuin mahdollista.
    • Palautus- tai reklamaatiolomake ja kuvat tuotteen virheen todistamiseksi on toimitettava meille viimeistään 1 kuukauden kuluessa virheen havaitsemisesta tai siitä, kun virhe olisi pitänyt havaita.
  • Asiakaspalveluun yhteydenotto:

    • Sähköposti: [info@yritys.fi]
    • Puhelin: [0407366653]

Virhetilanteiden ratkaiseminen
Virheen laadusta riippuen:

  1. Tuote korjataan.
  2. Asiakkaalle toimitetaan uusi vastaava tuote.
  3. Mikäli korjaus tai vaihto ei ole mahdollista ilman kohtuuttomia kustannuksia, asiakkaalle voidaan tarjota hinnanalennus.

Poikkeukset:

  • Yritys ei ole vastuussa asiakkaalle virheestä johtuvista välillisistä vahingoista, kuten taloudellisista menetyksistä.
  • Korvaus rajoittuu virheellisen tuotteen korvaamiseen.